FANDOM

Jest nowym, Toa Mata razem z innymi dzisiejszymi Toa. Razem z innymi toa broni Mata-Nui i ich mieszkańców, Matoran. Jest liderem i kontroluje żywioł Ognia. 

Jako Matoranin:Edytuj

Blaze.jpg

Blaze w postaci Toa Mata

Został stworzony przez Wielkiego Ducha ok 5000lat temu na Ga-Mata. Gdy Makuta Teridax przebrał się za Turagę Dume został uśpiony i zabrany do kapsuły Niki. Toa z Metru pokonali Teridaxa i uwolnili Matoran. Na nowej wyspie Mata-Nui rozbił maskę wychodząc a Vakama, Turaga Vakama oddał maskę zmarłego już Lhikana. Blaze podziękował mu i razem z matoranami z jego miasta poszli szukać własnych domów. 10 000 lat później stał się uczniem Toa Mata. 2000 lat później Makuta Teridax powrócił i zabrał w kapsułach Niki wszystkich oprócz Toa i 7 matoran. Toa dali im święte kamienie a ci stali się Turaga. Potem mroczni łowcy wrócili ich zabrać a siedmiu matoran stali się Toa. Po pokonaniu ostatecznie Makuty zabrali się za odbudowanie Mata-Nui i mieli jeszcze wiele innych misji do spełnienia.

Jako Toa:Edytuj

Blaze został Toa po 17 000 lat po stworzeniu. Toa Mata zostali porwani już jako Turaga a ci musieli ich ocalić. Po paru dniach poszukiwania pomogli matoranom i turaga, lecz Makuta powrócił i zrobił to samo. Ostatecznie pokonali Makutę i stali się honorowymi Toa Mata nowego pokolenia. Teraz oni wypełniają rolę na wyspie i pomagają matoranom w odbudwaniu wyspy Mata-Nui. Oprócz pokonania Teridaxa mają inne przygody w ktorych towarzyszą mu Shane, Graz, ( i innych dopisze).

Turaga:Edytuj

Nic nie wiadomo.

20 000 lat przed stworzeniem:Edytuj

Mrderstwa zdradzieckiego Toa:Edytuj

Walka z Makutą, Teridaxem:Edytuj

Wojna Toa kontra mroczni łowcy:Edytuj

Wojna: Toa kontra Rahi:Edytuj

Wojna: Toa kontra Armia Visoraka:Edytuj

Misja na Nuva-Nui:Edytuj

Ocalenie Matoran:Edytuj

Dobrzy Toa kontra Imperium Toa:Edytuj

Waka o tron Wielkiego Ducha:Edytuj

Przesłanie Bionicle:Edytuj

Ocalenie Wielkiego Ducha:Edytuj

Wielki Kataklizm II:Edytuj

Bronie:Edytuj

Brońmi Blaze'a są dwa miecze ognia, Dyskomiot, Maska Iluzji, Armatka Ognia, Palnik, Harpuny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki